Известие

Collapse
No announcement yet.

Пукната турбина или ......

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пукната турбина или ......

    Здравейте колеги , по време на ремонт целящ отстраняване на теча от термостатичния клапан на масления филтър, забелязах микро пукнатина ( по скоро приличаща на одраскано)със дължина около 10 см , от топлата час на турбината ( където е свързана с ауспуха и колекторните тръби) не издиша от там ( поне за сега ) ! Тая пукнатина подлежи ли на заварка ? Спешен ремонт ли е или може да издържи известни километри понеже ми предстои пътуване ?
    Attached Files

  • #2
    Да си газил вода след като си карал по бързичко и турбото е било горещо ?
    Не един нисан така спукахме турбина в една река .

    Comment


    • #3
      Нямам спомени да съм газил чак толкова много във вода, а и на всичкото отгоре имам кора !!!

      Comment


      • #4
        Това беше следващия въпрос за кората .
        Там трябва да духа ако е спукано и вътре

        Comment


        • #5
          За сега не духа (при яко форсиране) , колко е дебело това желязо ? Какво се случва каро почне да духа ? Може ли да се движи автомобила нормално ?

          Comment


          • #6
            Карай спокойно. Не вярвам някога да създаде проблем. Възможно е да почне да издиша зимата, когато има големи температурни разлики, доката достигне някаква темпратура и се затвори пукнатината.
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #7
              Личи си, че няма грам сажди. Това значи, че още не е пробито. Давай газ.
              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

              Comment

              Working...
              X